Пн-Пт з 11:00 - 19:00

Обмін та повернення замовлення


ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ, ПІСЛЯ КУПІВЛІ ВИ МОЖЕТЕ ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЗГІДНО З ЗАКОНОДАВСТВОМ

Наш магазин дбає про свого клієнта та емоції, які залишаться після покупки. Наш склад ретельно пакує та перевіряє кожне замовлення, комірник з величезним досвідом знає як запакувати крихку колбу, щоб кальян доїхав цілим навіть за кордон.

Kalyantop — це сучасний інтернет-магазин з великою командою спеціалістів та величезним досвідом продажу кальянів, тютюну, вугілля та аксесуарів.

У статті дев'ять Закону України "Про захист прав споживачів" сказано, що куплені товари можуть бути повернені або обмінені лише за умови, що вони на момент повернення перебувають у належному стані. Це означає, що:

  1. Покупець не повинен був використовувати товар.
  2. Товар повинен зберігати свій продажний зовнішній вигляд – на ньому не повинно бути плям, бруду, сторонніх запахів, слідів кіптяви та нагару. 
  3. Товар не повинен мати механічних пошкоджень.
  4. Товар може бути повернутий тільки в оригінальній упаковці.

Гарантійні зобов'язання поширюються лише на ті типи несправностей, які виникли з вини компанії-виробника, і лише в тому випадку, якщо повноцінне використання товарів за їх прямим функціональним призначенням неможливе.

Гарантія якості не поширюється, якщо було виявлено:

  • пошкодження елементів, що б'ються, таких, наприклад, як скляні колби або чаші;
  • механічне пошкодження;
  • пошкодження внаслідок неправильної експлуатації кальяну;
  • ушкодження, яке виникло внаслідок використання неоригінальних витратних елементів та запасних частин.

Як користуватися гарантією?

Для того, щоб повернути або обміняти за гарантією куплений товар, користувачеві необхідно:

  1. Підготувати товар для повернення. Перш за все необхідно переконатися в тому, що товар не має пошкоджень і збереглася оригінальна упаковка. Він повинен зберігати свій продажний вигляд, не мати механічних дефектів та слідів його використання.
  2. Зв'язатися з менеджерами нашого магазину. Менеджерам необхідно пояснити причину повернення чи обміну. 
  3. Отримати консультацію. Менеджери наших магазинів розкажуть вам про чинні правила повернення або обміну. Вони визначать, чи відповідає ваш випадок умовам гарантії.
  4. Відправити товар по наданим реквізитам для обміну або поверненню, після його огляду вам будуть повернуті кошти або висланий на заміну товар.

Якщо раптом на пошті виникла якась ситуація, і ви не знаєте забирати посилку чи ні, зв'яжіться з менеджером по контактним телефонам - +380954544026, +380632276577, в робочий час і у більшості випадках він вам допоможе.